poniedziałek, 27 września 2010

Francuskie kuchnie

Na dobry początek dnia kilka zdjęć fajnych pomysłów na kuchnie.


Ta zdecydowanie podoba mi się najbardziej.





Więcej zdjęć pod linkiem :
Art & decoration


A u nas niestety remontu końca nie widać. A to za sprawą starego kleju do glazury, który nie przykleił ani jednej płytki podłogowej w łazience. A plan był zakończenia łazienki w tym tygodniu gdyż w następny poniedziałek przyjeżdżają panowie montować podłogi w kuchni i pokoju. I przyznam że najbardziej smutno było patrzeć na mężusia bo bardzo go to przybiło.


Ale są i pozytywy. A mianowicie moja kochana ciocia z koleżanką zadbały nam o ogródek pod oknem. :) Posadziły cebulki i kilka roślinek, otoczyły płotkiem i obłożyły kamieniami. wygląda pięknie ale jak zawsze nie miałam przy sobie aparatu. Ale jeszcze się pochwalę.


Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Witaj Zuzanno! Dziękuję za odwiedziny!
    Widzę, że i Wy walczycie z remontem. I też z przygodami. Głowa do góry będzie dobrze!
    Fajnie, że wracasz na studia. Czy to oznacza, że będziesz mogła zrezygnować z nielubianej pracy?
    czekam niecierpliwie na zdjęcia odnowionych mebelków, bo mnie zaintrygowałaś opisami.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczne zdjęcia, chociaż "smieciowe" bardzo, ale takie własnie kuchnie maja dusze...
    Powodzenia. Łączę sie z Tobą duchowo w nielubianej pracy (chociaż jeszcze nie wczytałam się jaka to praca:), bo ja tez na dwa gwizdki ciągne, praca to jedno a dusza sie wyrywa w całkiem inna dziedzinę...

    OdpowiedzUsuń