wtorek, 17 sierpnia 2010

Łazienkowo - lawendowa

Ponieważ poprzednie zdjęcia wklejały mi się dość niewyraźnie dziś wrzuciłam je jeszcze raz. W naszym nowym mieszkanku planujemy łazienkę lawendową a to kilka dodatków które do niej zrobiłam.


Coś znalezionego w rupieciarni do której często chodzę na zakupy


Po zmianie


Kafelki - decoupage
Wieszaczek.

W najbliższych dniach mam nadzieję ukończyć szafeczkę pod umywalkę. A dziś zdjęcie jej przed rozpoczęciem długich prac nad nią... Stara, dębowa, niestety nadgryziona przez korniki mocno. To pierwsza z rzeczy tak dużych za które się zabrałam.

W tle noga mojej chrześnicy która uparcie starała się mi "pomóc".



1 komentarz:

  1. Przepiekny jest ten biały wieszaczek. Mi się taki styl retro marzy u mnie. niekoniecznie z lawendą, za to ze żłobieniami, przecierkami...GDZIE TAKIE NABYĆ? Czy Ty to sama odnowiłaś czy w całości(łącznie z wycinaniem w drewnie)jest to Twoja robota??
    Zuzanka, strasznie tajemnicza jesteś:), mało tu o Tobie :)Daj słówko o sobie w Twoim profilu , zobacz że więcej osób zajrzy. Będe podglądać i chętnie obejrze efekt końcowy tej szafki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń